torsdag 19 mars 2009

Fredag igen

Så vart det fredag igen och jag är rätt så seg i kroppen känner jag. Har ju gått en hel del längre promisar med Balder och det sätter sig faktiskt i benen när man ute så där över en timme varje gång. Men Balder har nog också ont tänker jag. Så jag kan med gott samvete vila lite idag.

Bror min skulle plocka upp mig idag för att jag ska hjälpa honom att funktionera på en skytte grej han håller i. Det är kul att hjälpa brorsan med sånt. Han litar på mig, och han vet att jag kan hantera vapen som man ska. Tro faan det när det är han som lärt mig. Det var några som skulle ha något jippo med skytte så det behövdes tre killar att hålla koll på säkerheten och se till så ingen viftar runt med puffrorna när dom hänger sig. Dom var bara två så jag får rycka in. Men men, med Markan i Norge så har jag inget bättre för mig en fredagskväll. Plus att jag känner mig skyldig att hjälpa till nu när han ska hjälpa mig med bilen.

Bilen ja, just det, måste ringa och boka ny tid för ombesiktning. Om man har fått en deadline brukar ju jobbet bli gjort snabbare. Sen får jag körförbud på den om den inte hinner bli klar innan den 26:e. Det är snart. Mycket snart!

 

Dags för frukost nu, sen ska jag juta lite av hallen som blev klar igår.

Jag vet att ni vill ha bilder, men dom kommer så fort allt är klart. Just nu är det inget att se. tro mig.

 

Dags för frukost.

 

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se