måndag 23 mars 2009

Såg en film idag.

Marley & Me, med Owen Wilson och Jennifer Aniston. Den var grym. Men bara för att jag är hundägare. Hade jag inte haft en hund hade jag nog inte lipat lika mycket till den. Ja ja, jag vet, jag gråter till filmer. Jag gör det gärna och ofta. Bättre det än att lägga av något slags stoneface som mer ser ut som att jag är skitnödig. Nä, då är det mindre pinsamt att lägga av en tår eller två.

Filmen handlade om husse, Owen, och matte, Jennifer och hur dom bildar familj med hunden Marley. Man följer dom genom ett decennium, ja genom Marleys liv. Hur jobbig han än är så älskar dom honom starkt. Ja, den var bra i alla fall. Lagom lättsmält som måndagsmatiné. När filmen väl var slut satt jag där och kramade min Balder och sedan skämde jag bort honom med halvtimme ute i snön utan koppel och en massa massa snöbollar.

Balder väldigt liten ATT00028

Ikväll ska jag börja fixa bilen hos bror min. Jag ska se till att skruuva så mycket som möjligt så man lär sig något.

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se