tisdag 17 mars 2009

Logga av, logga på

Herregud. det är så himla mycket i och med en flytt så jag har aldrig tid att sätta mig ned. Nu har vi i alla fall fått internet på riktigt. Jag vart nog lurad förut när jag sa att vi var online för vi lyckades nog logga in på den förre hyresgästens konto. Men nu ska det vara som det ska,

Marika har åkt till Norge nu. Suck, det är tungt när hon är borta. Man tycker ju att det borde vara skönt att vara själv, och visst är det väl det. Men man är ju van att vara två. Speciellt nu när vi bor så pass stort så känns det ännu tydligare.
Men hon kommer hem en snabbis om en dryg vecka så det blir inte en månad i sträck.

Ikväll ska jag lägga golv i garderoberna och sen montera upp stänger och hyllor. det kommer bli najs som bara den.

//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se