måndag 29 december 2008

Godmorgon i stugan

Längesedan man tog så här lätt på en måndag.
Har gett alla djuren mat och diskat. Det är så skönt att få bort disken på morgonen. Sen kan man låta den vara liksom.
Idag ska jag försöka ta mig i väg på träning. Det blir så ojämt mellan gångerna nu. Usch, har ökat nästan fyra kg över jul. Knappast muskelmassa. Mer glädjemassa tror jag. Men gott var det.

Lyssnar på Obie Trice nu. Han väcker sköna minnen från Kaan och den tiden. Har kommit in i en hiphop period nu igen. Den verkar aldrig vilja släppa taget om mig. Min gamla ungdomsmusik. Dagens hiphop har blivit så jävla kommersiell, det hände något där runt 2002 när Nelly kom till världen. Suck, Nelly, denna jävla Nelly. Hatar honom nästan lika mycket som Alex Schulman.

Det blir nog så att vi drar till fjällen 1-4 januari. Vemdalen närmare bestämt. Kommer bli grymt skönt att åka iväg med älsklingen. Det var längesedan vi gjorde det och det är alltid lika mysigt när vi hittar på något. Sjukt egentligen att man fortfarande är dörkär, efter över tre år. Det kanske så här det är att vara kär när man är vuxen. Det håller ju! KUNG!

Ska glida vidare in i köket nu och fixa frulle åt oss. Mumma, bästa målet på dagen, och det viktigaste.

//P

1 kommentar:

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se