tisdag 30 december 2008

Mys i köket...


Dagen bara rusade förbi, obemärkt, som en skugga. Medans Per höll på med lite hushållssysslor.
Jag gjorde min klassiska pasta och köttfärssås lagom tills Marika kom hem från jobbet. Det var gott.
Ut på Maxi, handla allt som vi behöver till nyårsmiddagen och lite grejer inför fjälltrippen.
Jag drog ihop en ost- och tomatpaj och en pastagratäng vi kan ha med upp.
Marika koncentrerade sig mer på nyårsmiddagen och förberedde en blåbärssky och en potatisterrin. Kommer bli riktigt nice.
(Ni har bild på pajen här.)

Vi har kommit in ett fruktansvärt beroende igen jag och min läsa sambo. Vi har fått ett rätt hårt återfall på Dexter. Tredje säsongen nu. Ska bara ta en snabbdusch nu så ska vi krypa ned i soffan sen.

I morgon är det full huggning igen!

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se