söndag 28 december 2008

Hörrö, snälla, lite sprit?

Tja!

Har sovit relativt lugnt och skönt. örutom 03:30 när det ringer kraftiga signaler på min mobil. Jag tittar upp och ser förvånat att det är Ante som ringer.

- "hörrö, paeran, jag är hemskt ledsen, me nkan jaaa få köpa spriit???
- Va? Nä, gå och lägg dig mannen!
- Jo, men hörrö, jag är hemskt ledsen, men kan jag få köpa lite sprit, jag är där på tio minuter!

Efter mycket tjat gick jag då med på att han fick komma hit och hämta en flaska av mig.

Väl i trapphuset tio minuter senare hittar jag en dyngrak Ante, en Peter med skrikande hårdrock kommandes ur mobilhögtalaren och Winroth som inte kan förstå varför jag är så sur.

- Varför jag är sur? Vad faan tror du?

Suck. Nu är Peter borta, ligger väl och skedar med ante i någon sång på södermalm? Hahaha, vilka killar.

Tycker synd om Therese dock som ska ha Peter i en bil hela vägen ned till Gbg idag. Suck.
Hoppas att ni fixar det Tesa!

Idag blir det lampbyte med Pappa och en träning med Joco. SOFT dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se