måndag 23 februari 2009

Get ready

Är det idag som är starten på mitt nya liv? Nä, jag kan inte säga så och stå för det. Det låter som en lätta reklam eller nicotinell. Men jag har goda utsikter på succé i veckan. Vore ju faan om det inte var min tur att få lite medvind nu. Hissa spinnackern, skota ut och glida på vågorna.




Balder är frisk igen i alla fall. Han har ju haft en tids snuva. Har legat och vilat sig mest hela dagarna och snorat. Ja, precis som husse när han är förkyld. Så drog vi ut på isen med Jocke och hans bror med sin son. Jocke var hundvakt åt sin pappas flatcoated retriver, Kasper. Han och Balder vart dödspolare direkt. Han är ju något år äldre än Balder så han tog kommandot direkt och dom lekte väl styvt fyra timmar non-stop. En riktigt trött valp la sig för att somna i sin säng framåt kvällen.


Tyckte det luktade funky om honom tidigare i veckan och vi hade planerat att duscha honom. Men det vart inte av förrän igår. Han klarade det galant. Lite såpa och vatten och nu vart han som ny. Haha. Kommer bilder nedan från isen och duschen.




Nu ska jag göra mig iordning för dagen.




//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se