tisdag 17 februari 2009

Välbehövlig gymkväll

Lyckades ta mig iväg på gymet med jocke ikväll. Det behövdes. Dels för att jag inte varit och tränat på nästan två veckor, och dels för att det var en perfekt kväll att vara med jocke, snacka och blåsa av lite aggressioner.
Efter det vart det en bastu så nu är jag helt mör i kroppen. Grymt skön känsla.

Fick iväg ett till jobbsök idag, the hunt goes on. Imorgon blir det kanske skogen med Wangi, Rickard och hundarna. Vi får se. Balder har vart lite hängig igår och idag. Tror det är förkylning. Är han på G imorrn så drar vi ut lite lugnt. Han behöver ju inte springa full fart jämt, även om han är svårstoppad ibland.

Ska kolla efter lite nya filmer nu tänkte jag. Någon som har tips?

//P

2 kommentarer:

  1. Revolutionary road! Sjukt bra film! Kate Winslet är otrolig! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte "Patrik 1,5" var rätt kul.
    annars var det ett tag sedan jag kollade på film...

    Kolla efter jobb i Norge.. Norrmännen är rätt jobbiga att ha att göra med eftersom de är så extremt positiva till allt, men de betalar bra lön i alla fall, och nu när svenska kronan står så lågt blir det fina pengar i fickan när lönen växlas över....

    over and out...

    NN4AN_Mike

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se