måndag 2 februari 2009

Ny månad!

Tjabba!

Söndagen gled igenom smärtfritt. Inget större att skriva om. Var ut i det fina vädret sen svulstade vi i oss varsin pizza. Mumma!

Dom ringde från skönbostäder idag, ska på visning imorrn', men just ja! Vi var ju på visning på en lägenhet i Lucksta igår. VA? Lucksta, utbrister ni! Ja, huga vad bra, säger jag. En trea för nästan lika lite som vi betalar för ettan nu inne i stan. Mycket generös balkong i lagom nivå för katterna, Plus att vi får bestämma nya tapeter i hela lägenheten. Och duschen var så stor så den skulle behöva ha en egen månadsavgift. Både jag och Marika vart lite småkär i den lägenheten så markan har försökt ringa till kvinnan idag och frågat om vi ligger bra till. Det var även några andra där och kikade, men det är det som är till ens fördel med att leta ute på landsbyggden. Det är inte så överbelastat med intressenter nämligen. Vi kanske slåss med en, högst två om lyan skulle jag tro.

Idag ska jag ta mig ned på gymet. Måndag, betyder rygg. Ett av favvopassen. Även om det suger stenhårt att träna ensam. Någon som vill slå sig ihop med mig?
Marika har ju börjat köra på friskis med sina arbetskamrater. Dom har slagit vad om en dag på spa om vem som gåttned mest innan valborg. Känner jag Marika rätt så kniper hon det priset rätt lätt. Hon brukar vara stenhård när hon väl bestämt sig.

Jaja, hoppas ni får en bra dag. Ska snart ut i solen med Balder!

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se