måndag 16 februari 2009

Playdate

Jag har hängt med Ria ikväll. Hon är ett riktigt charmtroll. Hon gillar mig och jag gillar henne så det gick hur bra som helst att sitta barnvakt åt henne.
Vi startade diskarklubben och Ria satte sig sedan vid datorn och surfade runt efter info om olika diskarklubbar som finns världen över. Vet inte om hon hittade något relevant. Sedan lekte vi hela havet stormar i sängen och sorterade färgpennor i burken.
En riktig helkväll. Jag är helt slut, speciellt efter hela havet stormar grejen. Men det var det värt. Hon hade ett porlande skratt genom hela kvällen. Det är huvudsaken.


Kommer lite bilder här nedanför




Alla i diskarklubben har likadana mössor, jag har en jag med



Ficklampan var väldigt häftig


Ria surfar efter info om diskarklubbar på nätet med blandade resultat. Det pep mest i högtalarna.

Ikväll blir det ryggläge

//P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se