lördag 31 januari 2009

Red hot lördagskväll

Lördagkväll, solen har gått ned och det är lite kallt ute. Vi har precis kommit hem från Marikas farmor som bor i hassela. Hon är så himla trevlig och hon lagar grym mat. Hon serverade tandoorikyckling med ris och broccoligratäng. Varför är det alltid godare att äta borta?

Ikväll ska Marika förmodligen ut på lokal och svänga sina lurviga. Så jag ringde Jocke och frågade om han inte ville hitta på något. Så det lär bli lugnt för min del ikväll. Skönt.

Sitter hemma nu och Marika drog över till Ann-Katrin en sväng. Jag slog på en Red Hot skiva och diggar lite. Dom är helt klart ett av mina stora favoritband. Dom och Stones är väl delad etta skulle jag tro.
Glömmer aldrig när vi såg dom live i globen jag och Markan. Det var ett satans ös alltså. Borde dra iväg på konsert snart. Medina frågade om vi ville komma ned och se Coldplay. Låter ju intressant. Dom ska ju vara helt lysande enligt dom som sett dom. Får se hur det blir. Ska ju ha råd med en ölandssemester och en flytt och en himla massa annat. Witch reminds me, jag hörde aldrig av Conny i fredags angående jobb. Måste jaga rätt på honom på måndag.

Jaja, nu ska jag digga vidare, håll till godo med en grym låt så länge!



Ciao så länge!

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se