fredag 23 januari 2009

Våldsamma nätter

Vilken natt. Har vaknat då och då av att jag vänder mig rakt in i väggen. Hände säkert två-tre gånger. Sista gången slog jag mig riktigt hårt. Suck. Jag börja tro mer och mer på att det stämmer det Marika säger. Att jag är rätt väldsam på natten.
Det var inte alls längesedan jag gav henne en armbåge så hon fick svårt att somna om. Kanske får sova i tvångströja snart. Jobbigt om det kliar någonstans bara.

Idag är det fredag. Har fått de jag skulle fått gjort i veckan, vilket är skönt. Jag tänkte att jag ska skriva ut de ansökningar jag är klar med och även skicka dom via post. Har skickat ut med mail hittills. Men jag litar inte på att dom går fram lika bra som vanlig post.

Fick ut mer än jag trodde i slutlön från villan. Bad ju om hälften av mina semesterdagar på decembers lön. Jag trodde inte jag hade så många kvar. Men det hade jag tydligen.

Nu har även min gudmor Mona lyckats fälla en kommenatr här på bloggen. Grattis till henne.

Ska rocka vidare med James Dio och grabbarna nu. Kommer väl in senare under dagen.

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se