söndag 11 januari 2009

Topphumör och grillmat!

Söndag. En skön dag!

Har en genomgående skön period nu, och den har väl pågått en vecka eller så. Det är bra.
Balder och jag var ute förut. Vi gick en bra bit, upp i skogen borta vid kyrkogården. Det tar en stund att få honom att gå på okända områden fortfarande. Men det tar sig. Nästa gång vi är på väg dit så kanske han inte tvekar så himla länge. Hoppas att han kommer ihåg hur kul han hade där idag. Han for runt som en tätting i snön och i skogen. Var väl ute nästan timme. Sen sov han gott.
Ända tills Burry kom. Han vart jätteglad. Påminnde mig och Ozman när jag hälsar på Burry. Kanske var det för att han luktade hund. I vart fall så vart det lite lek och bus på gården.

Kul att träffa Burry igen. Han är en skön kille. Lärde känna honom främst genom Marika för några år sedan. Vi jobbade även ihop ett tag på villan. Fast på olika stationer. Finns ingen snällare än Burry enligt många.

Jag har sparat det bästa till sist! Sitter ni ner?

Vi ska GRILLA hon mamma och pappa ikväll. Det kommer bli så in i h-vete gott. Jag vet jag vet, det är sommarmat. Men det är lika gott för det.

Snart dags för ny vecka, med nya klipp också.!

Later!

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se