lördag 10 januari 2009

Jag ser klart


När jag inte blundar ser jag. Vad ser jag?
Jo jag ser framtiden, livet och det jag har. Det ser bra ut, det jag ser. Jag ser det nu.
Har haft många tankar runt vad mitt nästa steg blir. Hur framtiden blir och hur jag ska fortsätta min kamp. Jag har ingen oro över att jag misslyckas. Det har jag aldrig haft. De snedsteg som skett har skett helt utan förvarning. Min vilja har alltid varit densamma.
Det ska bli spännande att få se vad som kommer hända.

I morgon är det slut på slappandet. Det är träning på schemat igen och jag känner mig grymt pepp. Hoppas det håller i sig.
Har fått i ordning på mina papper inför stämplingen också. Ska skickas in på måndag.
Jag har saknat en skrivare till datorn på sistone. Kan det vara så att vi behöver en? Inget jag bryr mig i, för det räcker med att jag kollar på vart jag skulle kunna förvara den. Hmm, kommer bli jobbigt att behöva gå till tvättstugan varje gång man skrivit ut något. För det är där den skulle stått.
Fan, vad trångt det är här. Men men. Man anpassar sig. Snart har vi hus med garage, vind, altan, och nog mycket plats för hundra datorskrivare. Kung.

Dags för sängen nu. Ska försöka fortsätta på min dröm jag hade om båtar och skärgården. Den var skön.

Ciao.
//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se