fredag 23 januari 2009

Fredagsmys och larmidioti

Sitter och väntar på att Andreas och Maria ska ringa. Maria jobbar med Markan och hon är då tillsammans med übertrevliga Andreas.
Dom tar med sig Playstation Buzz och sen gör vi tacos. Kommer bli skönt så här på en fredag.

Oj, redan helg. Flirtade med mamma om hon kunde ta med mig på birsta imorrn'. Jag behöver kattsand och jag funderar på att köpa ett strypkoppel åt Balder. Tänkte börja träna honom lite mer seriöst nu så smått. Han växer ju och det gäller att hänga med.
Ska även in på JC och larma av min skjorta för ANDRA gången. Fick den före jul och när jag kom hem satt larmet kvar.
-Skumt, tänkte jag? Varför pep det inte när vi gick ut ur butiken?
Jag tog mig ned på stan någon vecka senare för att åtgärda problemet på JC där nere. Dom tittade på skjortan, och på kvittot, knappade lite i datorn medans jag stod och fingrade på något reklamblad vid kassan. Sen la dom ned skjortan i påsen igen, tackade så vänligt och sa hejdå.
Gissa vad som var kvar på skjortan när jag kom hem för andra gången?
JO, larmet!
Så nu tänkte jag, tredje gången gillt, och är jag på det humöret ska jag faan klaga på dom också.

Undrar vad dom gjorde nere på JC i stan då? Varför pep det inte där heller?

Ska kolla igenom vad vi ska köpa inför kvällen nu!

Ciao så länge

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se