torsdag 29 januari 2009

Odin och Balder mot nya äventyr

Vilken kväll.

Gjorde världens mat när jag hittade ett recept på tasteline som jag snodde ihop till middag. mycket gott vart det, varmt rekomenderas!

Vi gick sedan en promis med Balder och Marika ringde hennes chef som också har en blandras, Amstaff/Riesenschnauzer. Världens goaste Odin. Han och Balder är mycket goda kamrater och dom sprang på, ja lätt i 20 minuter i alla fall. Så nu är han rätt slut vår lilla krabat.

Imorgon är det städning och tvättning på schemat. Jag gillar dom dagarna. Det tar ett tag att komma igång, men sen när man är klar är det bara att luta sig tillbaka och njuta. Jag älskar när det luktar rent... Mmmm

Till helgen är Marika ledig och det har fallit på min lott att komma på någon aktivitet. Jag föreslog lotjärn på lördag och kanske att vi kan se vårshowen på hedbergska imorrn'. Jag pratade lite löst med Wangi om att se den nu i veckan, men vi verkar vara lika bra båda två på att glömma höra av oss för vi har lyckats komma på det på kvällen alla dagar, och då är det lite för sent. Jaja, vi menar ju väl i alla fall.

Jag måste få tag på tjejen på skönbostäder också, jag är vädligt intresserad av att se hur dom lägenheterna ser ut. Marika har mer snöat fast på trean i lucksta. Jag är inte helt främmande för den heller. Vi ska titta på många och det brukar lösa sig till slut ändå så jag är inte orolig.

Dags för mysbyxor nu.

Hörs imorrn'

//P

1 kommentar:

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se