tisdag 13 januari 2009

Piggare idag?

Vart inte så mycket skrivet igår. Vart inte så mycket gjort överhuvudtaget. Eller jo, det vart det. Fick gjort allt som stod på mig lista. Men det var inte så fysiskt krävande saker. Mer telefonsamtal som skulle göras och att ta mig på brevlådan. Det är ca 50 meter till brevlådan från min tv-soffa.
Balder var hängig igår också, hade väl ätit något dåligt så jag var kanske ut med honom fyra gånger på hela dagen, vilket är lite.
Jag höll på att få damp och åkte ned på ego för att få ut lite svett. Det gick bra. Ett skönt axelpass. Kände mig som att jag höll på att bli sjuk i söndags. Men det var som bortblåst igår.
Fick ett ryck och gick sedan hem igen. Mycket uppfriskande.

Fick in papperen till a-kassan igår. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar för dom den här gången. är väl ta ett halvår innan man får några pengar. Idag fortsätter jakten på ett jobb.

Marika är ledig idag. Skönt. Hon jobbade till över elva igår stackarn'. Så pass sent så jag hade hunnit somna när hon kom hem. Men idag får jag vara vaken med henne hela dagen. Underbart. Undrar vad vi ska hitta på..

Nu blir det frukost-tv.

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se