söndag 25 januari 2009

Shopping med strypkoppel

Var på birsta idag med mor och far. Köpte lite roliga grejer. Bl a en tröja, nya handskar och ett par träningsbyxor. Fick även med lite nyttiga saker hem så som mat och ett nytt halsband till Balder.
Har köpt ett strypkoppel åt honom för träningssyfte. Kan underlätta när man ska träna koppel och lydnad i koppel. Provgick en sväng med honom när jag kom hem och det var en väsentlig skillnad. Vet inte än hur pass tidigt det är att ha strypkoppel jämt på honom men han verkade inte bli negativt påverkad av det. Bara lite mer närvarande, och det var ju precis det jag ville komma åt.

I övrigt har dagen flytit förbi rätt smärtfritt. Ingen träning idag. Satsar på rygg imorrn' istället!

Marika diskar nu för att vi så småningom ska mysa ned i tv-soffan och se senaste disneyfilmen, Bolt. Älskar tecknat, och jag har stora förväntingar på den.

Får se om jag hinner in något mer idag, annars hörs vi imorrn'!

2 kommentarer:

  1. Du vet väl det älskling, att du är mitt allt.

    SvaraRadera
  2. Jamen jag vet väl det, det är så nice, så nice. Jag har ju en halvsleeve redan, axel-armbåge, ska nu gadda mig i en sammanhängande tattuering från nacken ned till vaden, det lär ta sin tid (pengar) men det får det vara värt, till sommaren vill jag att det ska vara klart. :) Vad hade du tänkt dig med sleeven då?

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se