torsdag 8 januari 2009

Ny design, nya gardiner, ny matta och ont i kroppen

Har ny design! Satt i morse och klurade lite. Är inte helt fördig med den, det är ju lite krångligt med alla koder, man får liksom gissa sig till en del. Men men, som sagt, det kommer.
Det är för övrigt utsikten från vår sommarstuga ni ser där ovan. Så det är inte vilken bild som helst jag slängt upp.

Stugan ja, det är mitt paradis. Sommaren kryper allt närmare och det känns skönt. Är så less på den här kylan och snön nu. Konstigt det där. Vintern är alltid välkommen hos mig, men bara i en, max två, månader. Men sommaren, den tröttnar man aldrig på.

Har tränat thaiboxning med Jocke ikväll. Satan vad mör man är efter ett sånt pass. En helt annan trötthet än om man kör hårt på gymet. Man är öm i kinder och ansikte, och benen är helt bortdomnade. Skönt!
Imorgon blir det vila, lördag också förmodligen. Men på söndag smäller det igen. Bra att jag kommit igång på nytt.

Var ut på IKEA idag. IKEA är lätt den butik vi lägger mest pengar på. Både jag och Marika älskar inredning och idag hade vi lite att göra så vi begav oss dit. Jag hade allvarliga funderingar på att gå därifrån med en ny tv-möbel.
- Men va faan Per, skärp dig! Tänkte jag, och det räckte. hehe.
Det vart i alla fall en ny matta och nya gardiner till vardagsrummet.
Gud vad jag längtar efter hus. Tänk att få inreda inte ett, inte två utan kanske hela sex rum? Häftigt!

Vi skulle ge oss på en ny serie igår. 30 rock. Fy faan vilket dravvel. Vi beslöt oss för att avsluta lidandet efter första avsnittet. Vi tog hem Pushing Daisies istället. Den var väl ok, men ruggigt flummig. Som en blandning av en taskig deckarserie och Kalle och Chokladfabriken. Jag gav just upp den med.
Någon som har nå tips på schyssta serier? Var vänlig lägg en kommentar i så fall.
Och apropå kommentarer, skriv några för guds skull. Har rätt många sidträffar per dag, men inte en enda som lämnar ett fotavstryck.

Nu ska vi ta hem en film att somna till istället. Vi hörs imorrn'

1 kommentar:

  1. Men hallååååå! Hur många gånger ska jag behöva säga det!? FRINGE, hur bra serie som helst, på rikigt. Jag tjallade om True Blood och Fringe till Marika men hon hörde kanske bara det hon "ville" höra.. :) Ha det fint!

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se