måndag 5 januari 2009


Balder har fått ett köttben idag. Han är minst sagt nöjd.
Jag måste säga att jag är nöjd jag med.

Har haft en måndag som fick en riktig mardrömsstart.
Det började med att jag vaknade till att Blixten eller Balder, eller en kombination av dom, hade rivit ned halva gardinstången i vardagsrummet. Suck, tänkte jag. Inte en sån dag.
Det vart inte bättre av att Blixten levde faan med Balder överallt.
Dom blir faktiskt rätt jobbiga när dom hetsar upp varandra våra småpojkar. Jag var ju samtidigt tvungen att hålla ned volymen på min jakt efter dom när Marika låg och sov i sängen fortfarande.

Jag beslöt mig för att efter en stadig frukost åka ned på gymet och få ut lite aggressioner.
Det var ett klokt anslut. Fick gjort en hel del där nere. Grymt skönt.

Så efter en grym middag och en dag med mina planerade saker gjorda kan jag nu ägna mig åt favoritsysslan. Att mysa i soffan med Marika. Mmmmm...


//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se