fredag 16 januari 2009

Haft mycket på gång...

Har haft fullt upp de senaste dagarna så det har inte blivit så mycket skrivet. Har haft lite stillestånd i huvudet också så kreativiteten har inte flödat direkt.

Igår var jag och tränade med Aco och Wangi på förmiddagen för att sedan hänga på på en bio på kvällen. Vi så Changeling. Den nya av Clint Eastwood. Den var helt ok. Den var seg som bara den i början. Men det tog sig.

Kul att se Anna-Karin igen. Jag och Wangi bestämde även att vi ska ha Music-night framöver och jag ska spöa henne på biljard. Haha.

Idag är det fredag och Daniel är här på besök. Själv har jag nyss kommit hem från basket. Kraft från jobbet drog med mig och vi fick se Dragons torska på mållinjen mot Solna. Längesedan man såg en basketmatch. Så det var skoj.
Det känns grymt skönt att jag har börjat vidga mina sociala kontakter igen. Jag ser ju nu att det finns folk som inte behöver dricka hela tiden. Det är på topp helt enkelt.
Måste skippa mötet imorrn' förmiddag så vi hinner iväg till Lotjärn innan det blir mörkt. Balder ska ut i skogen igen. Han älskar det, vi älskar det. Hoppas det blir fint väder.

Nu ska jag umgås lite i soffan.

CIAO!

//P

1 kommentar:

  1. ÅÅåh vad bra att du haft en bra helg gubben och fått träffa Ako... I now u needed det...
    miss u a lot..
    puss & kram

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se