fredag 9 januari 2009

En fredag utan krav!

Så var det fredag. En fredag jag har rätt höga förväntningar på.
Det är nämligen första dagen på länge jag har vila från träning och kan ha det med gott samvete. Har kört på rätt hårt i veckan och förtjänar lite vila. Så nu ska jag slappa idag. Njuta lite av ansiktslyftet av lägenheten och ut och leka lite med Balder.
Det är fan 4 grader varmt här i stan idag. Skumt, det var bara en vecka sedan vi hade 15 minus. Så man ska passa på att gå ut när man kan ;)

Ska se en film idag, Appaloosa, western med Ed Harris och Viggo Mårtensen. Hoppas den duger. Längesen man såg en western. Den senaste jag tyckte var grym var Wyatt Earp. För er som missat 90 talets största westernepos kan jag ju starkt rekomendera den.

Nu vaknade Marika. dags för frukost. Mumma!

Later!

//P

1 kommentar:

  1. Hey! Take it from den största serienörden ever. (Vet inte om jag ska vara stolt över det eller inte, men jag njuter) Ge Fringe 4 avsnitt sen är man hooked. Det är lite skumt men det är sjukt fränt, man vill nästan tro att dessa biologiska vapen skulle kunna existera på riktigt. Vafan Per, missa inte det här! :)

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se