tisdag 20 januari 2009

Grym avslutning. Imorrn blir det väv!


Jag tycker att bland det bästa som finns är när man kommer hem efter träning. Man känner sig så grymt nöjd. Det är ju mycket därför jag håller på i alla fall. Tillfredsställelsen!
Jag vet. Jag brukar tjata om att jag är slut efter ett pass och att jag har ont i kroppen. Men det är bara för att det är så skönt. Träningsvärk är den bästa värken, och när man tränat så pass hårt att man knappt kan tvåla in sig i duschen efteråt.
Inte nog med att jag kört slut på mig på gymet ikväll. När jag kom hem drog vi en skön och LÅNG promenad med hunden. Svetten rann när jag kom hem. Det vart ett bra komplement till axelpasset.

Imorrn ska jag hjälpa Ann-Katrin med att sätta väv på väggarna i hennes hall. Det ska bli jul att få dona på med något för en gångs skull. Istället för att sitta hemma bara. Plus att Marika är ledig tre dagar i rad nu. Underbart!B-)

Bäst man kryper ned i bingen och drar in skönhetssömnen inför i morgon.
Sov gott på er alla!

//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se