onsdag 28 januari 2009

Stöde? Ja, varför inte.


Hade en dag med lite aktivitet igår. Vilket var skönt.

Var på monteringsjobb med pappa och satte upp lite skrivbord mm på opalen i kvissle. Det är skitkul att umgås med pappa nu för tiden. Vi skrattar och har kul, och jag får betydligt mer respekt av honom nu än för fem år sedan. Antar att jag förtjänar den bättre nu. Tack för att du finns pappa.


Har fått lite svar på olika lägenheter. Det ringde en gubbe idag som ville visa oss en av lägenheterna i stöde. Stöde säger ni?, Ja, varför inte säger jag. Dom har allt, ICA, skog, sjö och faktiskt så har jag en hel del bekanta där. Så det kanske skulle vara något. Vart ju även erbjuden jobb på syltfabriken, men tackade nej för det vart så långt pendlingsavstånd. Nu kanske jag kan ta det om det fortfarande finns kvar.

Fick även svar på en lägenhet i svartvik, men tanten ville inte ha dit så många katter, VA? Många, vi har ju bara tre stycken, fullkomligt underbara små djur. Hahaha, det skulle naturligtvis bli kaos om vi släppte ut dom där, så det var nog lika bra.


Idag ska jag försöka ta mig ned för en tidig träning. Ska även ringa Wangi för att se om vi ska hitta på något. Hoppas det blir en skön dag nu när den börjat så underbart med morgonpromis med Balder och älskling.


Kommer in och hojtar sen. Nu blir det gröt!


//P

1 kommentar:

  1. SJÄLVKLART ska ni flytta till Stöde!!! :)

    Sofie G

    SvaraRadera

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se