onsdag 21 januari 2009

Biokväll


Vi var på bio ikväll. Igen för min del kan man ju säga. Var en vecka sedan sist för mig.

Den här gången gav vi oss an Australia. En mycket sevärd film tycker jag. Att den var 2 h 45 min märktes inte av speciellt mycket. Förutom att biostolarna vart rejält obekväma.
Australien är ett land jag gärna skulle åka till, och efter att ha sett den här filmen med storslagna sekvenser över landskapet och naturen är jag ännu mer övertygad.

Jag ger den ett gott betyg allt som allt.


Vi gick in till stan med Balder och dumpade av honom hos mina föräldrar som agerade hundvakt. Pappa kom sedan och släppte honom vid bion så vi kunde gå hem igen. Han har fått många km i benen de senaste dagarna våra lilla Balder. Lika bra han vänjer sig.


Dags för bingen nu. Blixten ser fortfarande rätt bedrövad ut. Stackarn. Enuck och allt!


//P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

bloggping BlogRankers.com RSS via nybloggat.se